Klacht: postNL bievenbuspost alwèèr niet aangekomen >:(

op 15 januari 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ditmaal een brievenbuspakje (dus geen code erop) die op 3 jan. jl verstuurd werd vanuit amsterdam naar eemnes.
ik heb er totaal geen vertrouwen meer in dat ik dit ooit nog bezorgd krijg. ( is binnen een half jaar al 2x eerder gebeurt-daarom 1 ster)
mocht ik het ooit nog ontvangen, dan laat ik het hier natuurlijk weten.

Gewenste Oplossing:

ik wil mijn pakje! voel mij wederom gedupeerd door postNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht maron

3 jaren geleden - na weken van wachten, is mijn pakje toch nog bezorgd :D (heb postNL meteen hiervan op de hoogte gebracht)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

PostNL

Heeft op 26 november 2014 om 13:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Maron,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.
Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door maron