Klacht: Portable dvd player

op 02 mei 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Eind februari 2016 en duo portable dvd player aangeschaft bij bol.com. helaas vandaag voor de derde keer ter reparatie moeten aanbieden. Doe keer een verre autoreis gemaakt richting een vakantiebestemming even vaak gingen ze kapot. Vandaag de klantenservice gebeld, het woord service mogen ze wat mij betreft achterwege laten, maar opsturen is het enige wat kan. Omruilen of geld terug kan deze klantenservice niet, althans dat zeggen ze. Ik kan het me niet voorstellen volgens mij een gevalletje van niet willen. Want bol is er voor iedereen behalve voor de klant met een defect artikel. Naast dat ze niks konden doen kunnen ze bij de klantenservice nog wel een lesje etikette gebruiken. Opsturen en wederom repareren en waarschijnlijk tijdens de volgende vakantie weer kapot gaan is de oplossing. Net zolang totdat je geen garantie meer hebt waarschijnlijk.

Omruilen voor een nieuw goed werkend exemplaar of geld retour. En niet opnieuw opsturen dat is gewoon klantje pesten.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 02 mei 2017 om 14:03 geantwoord

Beste BozeLars,

Fijn dat je dit aangeeft. Wat vervelend dat je DVD speler al 3x defect is. Ik heb je klantgegevens gevonden en ik zorg er voor dat er zo snel mogelijk contact met je wordt opgenomen.

Groet,
Imro
bol.com

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Heeft op 02 mei 2017 om 19:07 geantwoord

Wederom een slecht antwoord van de klantenservice. Hij is inmiddels opgestuurd maar wederom willen ze eerst kijken of hij gerepareerd kan worden. Deze spelers hebben geen van de 3 vakanties overleefd maar wederom wil bol repareren. Lachwekkend slechte service. 180 euro voor een paar spelers die nog geen vakantierit overleven en na reparatie wederom kapot gaan. Erg teleurgesteld in bol. Ze raken een goede klant kwijt

Reactie van de melder van de klacht BozeLars

3 maanden geleden - Grappig ook dat bol de klacht op opgelost zet. Het probleem bestaat nog steeds

Alle klachten die gemeld zijn door BozeLars