Klacht: Wachttijd kassa en servicebalie.

Roelof Snippe op 28 februari 2022 over Poiesz in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik sta per week ongeveer 15 min te wachten bij de kassa en servicebalie bij de Poiesz in Bovensmilde. Ik heb ze daar best wel vaak op aangesproken. Gisteren weer , en de reactie daarop heeft mij doen besluiten in vervolg niet meer bij de Poiesz te kopen. Ze zijn de enige winkel in Bovensmilde , en dat buiten ze uit. Dat het duurder bij de Poiesz maakt mij niet uit , maar als de service slecht is , ga ik wel naar de Jumbo of een andere winkel. Tevens ga ik een handtekening actie beginnen voor een Jumbo in Bovensmilde. Ik ben er wel klaar met de Poiesz in Bovensmilde.

Gewenste Oplossing:

Dat maakt al niet meer uit. Ik zal nooit meer boodschappen doen bij de Poiesz.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Poiesz

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Poiesz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Roelof Snippe