Klacht: Vleeswaren worden niet of niet voldoende besteld of gesneden.

Alex Bentvelzen op 09 oktober 2021 over Poiesz in de categorie Supermarkten

In iedere winkel in Leeuwarden probeer ik vleeswaren te kopen zoals rosbief en varkensfricandeau.
Elke keer als ik welke winkel dan ook in Leeuwarden binnenloop al is het inde morgen, middag of avond, het is niet of nauwelijks aanwezig.
Zelfs als deze vleeswaren in de reclame zijn word er niet ingekocht.
Snijmachines staan altijd schoon en worden nooit gebruikt.
Als je dan vraagt wanneer hebben jullie dan wel die vleeswaren dan is het misschien vanmiddag of morgenochtend en als je dan komt hebben ze het weer niet. En zo gaat het voor veel meer producten waar ze dan weer eens niet aan gedacht hadden dat ze het verkopen.
Verschrikkelijk als je steeds weer naar de winkel gaat en steeds weer nee te horen krijgt.
Laat de bedrijven zelf weer vleeswaren snijden en controleer alstublieft of winkels hun producten op voorraad hebben, want nu word er met de pet naar gegooid.

Controle uitoefenen of bedrijven hun zaakjes op orde hebben, en laat ze alstublieft die vleeswarenmachines weer in gebruik nemen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Poiesz

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Poiesz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alex Bentvelzen