Klacht: prijzen

Jan Publiek op 25 mei 2021 over Poiesz in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Betreft filiaal zevenhuizen van Poiesz
Afgelopen zaterdag waren er twee artikelen niet geprijsd. Winkelpersoneel
kon de prijs niet noemen. Bij de kassa zou het wel duidelijk worden. Komt vaker voor en is dan een surprisepartij….rara wat kost het produkt?
En als er aanbiedingen zijn…wordt het U altijd meteen duidelijk bij de Poiesz wat de artikelen dan kosten? Bij mij is dat niet zo. Zoals vandaag.
Aanbieding 0% bier Leffe…er staan vier prijzen…twee lage en twee hoge..winkel personeel wist het niet en raden E2.61…is een koopje.. kan haast niet…bij scannen kost de tray E4.40… en bij de kassa E 6.40.
Ik denk dat klanten die doorgaans vaak inpuls-aankopen doen zodoende regelmatig teveel betalen.
Ik adviseer een ieder om te zien.
Overigens weer een zakje rotte aardappelen en beschadigde uien in het vak…maar dat is daar gewoon

Gewenste Oplossing:

als poiesz de kritiek serieus neemt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Poiesz

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Poiesz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Publiek