Mijn Klacht:
Betreft filiaal zevenhuizen van Poiesz
Afgelopen zaterdag waren er twee artikelen niet geprijsd. Winkelpersoneel
kon de prijs niet noemen. Bij de kassa zou het wel duidelijk worden. Komt vaker voor en is dan een surprisepartij….rara wat kost het produkt?
En als er aanbiedingen zijn…wordt het U altijd meteen duidelijk bij de Poiesz wat de artikelen dan kosten? Bij mij is dat niet zo. Zoals vandaag.
Aanbieding 0% bier Leffe…er staan vier prijzen…twee lage en twee hoge..winkel personeel wist het niet en raden E2.61…is een koopje.. kan haast niet…bij scannen kost de tray E4.40… en bij de kassa E 6.40.
Ik denk dat klanten die doorgaans vaak inpuls-aankopen doen zodoende regelmatig teveel betalen.
Ik adviseer een ieder om te zien.
Overigens weer een zakje rotte aardappelen en beschadigde uien in het vak…maar dat is daar gewoon
Gewenste Oplossing:
als poiesz de kritiek serieus neemt
