Klacht: Onvriendelijke manager

K.e op 26 juli 2021 over Poiesz in de categorie Supermarkten

Vanochtend bij Poiesz in Sneek geweest. Ik had de folder niet bekeken, maar ging gewoon door de winkel heen. Bij brood afdeling waren pistoletjes 5 voor 1 euro (stond een bordje bij). Heb ik 10 stuks van gekocht. Daarna ijs gekocht waarbij stond 11 gratis. Bij de kassa werd en het broodje niet 1 euro berekend en het ijs niet. Bleek dat het van vorige week was. Prima, kan ik snappen, maar ik weet dat het dan hun fout is dat ze het niet hebben weggehaald en dat de klant het dan alsnog voor die prijs mee krijgt. Komt de manager bij geroepen, zegt hij zo onprofessioneel: je had een week de tijd om die ijsjes voor die prijs te kopen, dus je krijgt ze niet mee! het ging mij niet om het ijs, maar om de manier waarop hij reageerde. Hij kwam ook rasistisch over. En riep ook na van het is maandag dus beetje begrip ja. kom zeg ipv excuses aanbieden roept hij dat na. Ik ga niet zo snel een klacht indienen, maar dit was gewoon niet normaal. Ik wil dat hier zeker wat mee word gedaan. Ik woon al 20 jaar in Sneek en ik kom daar ook al 20 jaar lang. Deze meneer was zeker een invalkracht, want ik heb hem niet eerder gezien.
Het rare is ik kreeg de pistoletjes wel voor 1 euro, daar wouden ze wel wijziging in doen, maar niet het ijs.

Als hij z'n fout inziet en zijn excuses aanbied.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Poiesz

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Poiesz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door K.e