Klacht: Onbeschofde medewerker

Nina Holkers op 03 juli 2018 over Poiesz in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had boodschappen gedaan bij de poiesz. Ik ging afrekenen en ben echt onbeschoft behandeld. Ze reageerde arrogant, ze smeet de zegels na me toe. Ik vroeg of ik de bon twee keer mocht ze smeet de bonnetjes na me toe. Trok een geïrriteerd gezicht. Zo wil ik niet behandeld worden.

Gewenste Oplossing:

Ik ben niet snel ontevreden maar dit sloeg echt alles. Ik ga er van uit dat als je iets vraagt bij de kassa je normaal antwoord krijgt en normaal zegeltjesbonnetjes aangegeven krijgt en niet na je toe gesmeten krijgt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Poiesz

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Poiesz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door