Klacht: plaatsing verschoven zonder overleg

op 20 juni 2016 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Vorige week vrijdag de 17e werd onze keuken bezorgd door de keukenconcurrent. Plaatsing stond voor maandag de 20e. Omdat er vorige week nog gestukt was, waren de muren nog nat. De chauffeur heeft dit doorgegeven aan de planning van het bedrijf. En men heeft toen maar aangenomen dat de keuken vandaag niet geplaatst zou kunnen worden, omdat de muren misschien nog wel nat konden zijn!!?? Dit is helemaal niet gemeld aan ons, dus ik heb een dag vrij genomen voor niks en volgens onze monteur die ook langskwam, waren de muren droog!! Wij willen zelf toch ook geen keuken geplaatst op natte muren !? Ik ben enorm boos want nu kunnen ze pas de 29e plaatsen. Vind ik echt geen stijl.

Voor as woensdag graag plaatsten.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

9 maanden geleden - Beste meneer en mevrouw, Hartelijk dank voor uw feedback. Ik betreur deze situatie en vind het dan ook spijtig te vernemen dat de keuken niet geplaatst kon worden op de afgesproken datum. Helaas vanwege de natte stucmuren hebben wij de montagedatum moeten verzetten en kunnen helaas niet eerder dan 29-6. Momenteel staat u op een spoedlijst, dit houdt in dat als er uitval is we u direct bellen. Ik kan u niet beloven dat dit voor woensdag zal zijn. Excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groet, Chris - Webcare KeukenConcurrent

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 21 juni 2016 om 13:08 geantwoord

Beste meneer en mevrouw Brummel / Kloosterman,

Van onze service afdeling heb ik begrepen dat uw keuken vandaag gemonteerd wordt. Mijn vakkundige collega's zullen er voor zorgen dat u zo snel mogelijk van uw droomkeuken kunt gaan genieten! Ik wens u alvast heel veel kookplezier toe!

Chris - Webcare KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door Irene kloosterman