Klacht: kapotte tv 43PUS6401

op 07 mei 2019 over Philips in de categorie Electronica Merken

Wij hebben in juli 2016 een smart tv gekocht van Philips via bol.com. Wij hebben sinds het begin al technische problemen gehad met dit toestel en meermaals hulp van Philips moeten inroepen om het ding terug aan de praat te krijgen.

Nu is de garantieperiode verlopen en zitten we met de zóveelste storing. We sturen de televisie op en we krijgen een bestek van 175 euro voor de reparatie?! Voor een televisie die nog geen 3 jaar oud is en die 600 euro gekost heeft?! Ik vind het beschamend van Philips dat zij dit normaal vinden dat hun producten zo’n slechte kwaliteit hebben en dat de klant na amper 2 jaar en enkele maanden dan maar moet opdraaien voor de reparatie! Zou de verwachte levensduur van zo’n product niet hoger mogen liggen voor de consument?

Ondertussen zitten we wéér een poosje zonder televisie en als we snel terug tv willen kunnen kijken moeten we plots 175 euro ophoesten. De tv wordt hersteld en terug opgestuurd. We installeren hem en wat gebeurd er… WEDEROM een probleem, terug hetzelfde probleem, tijdens het zoeken naar de wifi blijft het toestel weer hangen en zit volledig geblokkeerd! Hiervoor hebben we al verschillende keren contact gehad met Philips. Dus nu hebben we onterecht 175 € betaald en dan nog eens een kapotte tv terug gekregen. Nu stellen ze ons terug voor om het toestel op te sturen dat zou dan de 3de keer, dit kan volgens mij ook niet gezond zijn voor zo’n toestel.

Wij zijn alles behalve te spreken over heel deze situatie en eisen zo snel mogelijk een teruggave van de betaalde som en een werkende tv! Zitten ondertussen al meer dan een maand zonder tv.

Als we de 175€ terugbetaald krijgen en de tv aan huis hersteld wordt.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Alle klachten die gemeld zijn door sil79