Klacht: Airfryer valt uit!

op 03 mei 2019 over Philips in de categorie Electronica Merken

Ik heb een airfryer en na paar minuten valt hij uit.
Gaat niet meer aan dan. Na een tijdje weer paar minuten aan en weer uit nogal vreemd voor een machine van 270 euro. Zie dat internet er vol mee staat dus neem aan dat het een bekend probleem is van de airfryer. Slechte zaak Philips mocht me in dit bijzondere geval een voucher geven voor 40 % korting
Nou wat bijzonder iedereen krijgt dat gewoon en dan moet je in hun veel te duren shop een nieuwe machine bestellen en dat kost je zo tussen de 93 en 169 euro extra op de 270 die je al betaald hebt. Dus wie wordt er beter van dat flut bedrijf Philips want internet staat vol met uitvallende airfryers nieuwe oudere etc.. Dit pleit tegen Philips.
Ze gaven mij tot twee keer aan toe een voucher code die niet werkte toen het wel werkte wilde ik met PayPal betalen en ging dat weer niet en werkte de code ook niet meer ze hielpen me niet verder geen airfryer die werkt geen website die werkt en geen vouchercode die niet werkt en ze doen niets verder nou ik heb het aangemeld bij mijn rechtsbijstandverzekering we zullen zien want al die uitvallende machines pleit in een zaak echt wel tegen ze. En mensen dan in de maling nemen dat ze dan in deze uitzonderlijke zaak 40% voucher mogen aanbieden. Nou Philips je bent misschien groot maar onterecht is onterecht! Ga overal dit bericht plaatsen Facebook kassa ombudsman etc…

Als hij het weer doet

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Tony020