Klacht: Afbreken kam

op 05 mei 2019 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al een paar jaar naar tevredenheid een Headgroom. Eens in de 4-6 weken scheer ik mijn hoofdhaar op 3 mm. Ik gebruik altijd de 3-13 kam. Van deze kam zijn er intussen 2 tanden afgebroken. Met 1 missende tand is hij nog te gebruiken maar met 2 kapotte niet meer.Het apparaat is voor mij nu niet meer te gebruiken. Ik kan blijkbaar de kam niet los kopen. Mijn klacht is, dat ik een heel nieuw apparaat moet kopen als er 2 tanden van de kam afbreken. Ik kan van mezelf zeggen dat ik het apparaat normaal gebruik. Een tijdje geleden heb ik uit coulance een nieuwe kam gekregen, maar ik zit weer met hetzelfde.

Gewenste Oplossing:

Het apparaat de Headgroom kan 180 graden draaien is ideaal en werkt prima.Ik kan alleen mezelf het hoofdhaar scheren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Familiewiersma