Klacht: geen reactie of terugbetaling na retourgezonden artikelen

op 26 maart 2020 over pets-dream.nl in de categorie Dierenwinkels

Ik heb een aantal artikelen retour gezonden. Retournering is op 3 maart ontvangen bij pets dream. Zij gaven aan de retour te hebben ontvangen, maar stuurden een foto dat artikel beschadigd was en de doos open was geweest.
Dat laatste klopt, want de doos was bij ontvangst al open. De artikelen heb ik niet geheel uit de verpakking gehad en de schade foto die zij mij stuurden was mij dan ook niet bekend. Dit heb ik aangegeven. Geen reactie op ontvangen. Zojuist voor de 3e maal per email verzocht om terugbetaling ivm geretourneerde artikelen. Vind dit absoluut niet netjes. Vind het bedrijf niet klantvriendelijk en de correspindentie waardeloos. Zal hier niet meer bestellen.
Ik heb petsdream tot 30 maart gegeven om mij terug te betalen. Doen ze dit niet en ontvang ik geen reactie, dan ga ik er verder werk van maken.

Wanneer ik mijn geld terug krijg ter waarde van de betaalde en geretourneerde artikelen. En eens een keer reactie ontvang per email.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over pets-dream.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over pets-dream.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vekb