Klacht: Pech met intercity

op 06 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag nam ik de intercity vanuit Sloterdijk naar Enkhuizen, van 14.15 uur. Deze had al 5 minuten vertraging. Toen we Purmerend voorbij waren, kwamen we stil.te staan. Reden, de luchtleiding was kapot, en kennelijk had men hierdoor geen remdruk meer! Men heeft dit provisorisch gefikst, zodat we toch nog Hoorn konden bereiken. Chapeau voor de machinist, maar ligt dit niet aan slecht onderhoud? En hadden we gevaar kunnen lopen?

Gewenste Oplossing:

Wanneer NS en Prutsrail weer een bedrijf wordt, met een aansturing.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 01 juli 2016 om 12:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 01 juli 2016 om 18:54 geantwoord

Het gaat erom dat NS en Pro-Rail kennelijk niet op elkaar kunnen afstemmen, iets wat vroeger, toen het nog 1 bedrijf was, wel kon! De laatste tijd gaat er zoveel fout omtrent werkzaamheden, uitval van treinen, etc. Een centrale aansturing is DE oplossing, en bovendien goedkoper. Je hoeft slechts 1 management te onderhouden, en het contact verloopt beter.

Alle klachten die gemeld zijn door Arie1974