Klacht: Geen pathe unlimited pasjes meer

Lemonboy op 04 juli 2018 over PATHE in de categorie Bioscopen & Theaters

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben in bezit van een pasje met abonnement pathe unlimited.

Nu als je pasje kwijt bent of stuk is moet je via je (smart) telefoon kaartjes bestellen. Je krijgt geen nieuwe pasje meer. Ik vind dit zeer klant onvriendelijk en voel me bezodemietert. Omdat ik niet afhankelijk wil zijn van mijn telefoon als ik naar de bioscoop wil. Vindt dit echt belachelijk.

Gewenste Oplossing:

Pasjes weer beschikbaar maken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PATHE

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PATHE nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door