Klacht: Passagiertje pesten

op 10 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Instappen na het fluitsignaal mag niet meer, maar de deur na het fluitsignaal net zo lang open houden tot ik er met mijn neus voor sta om hem vervolgens in mijn gezicht te sluiten is gewoon onbeschoft. Ik zag je wel lachen hoor, conducteur. Heel kinderachtig. Intercity Direct Rotterdam Centraal 12.10 10/06/2016

Gewenste Oplossing:

Gedraag je volwassen. Sluit de deuren na het fluitsignaal zodat de passagiers weten wat ze kunnen verwachten. Behandel je klanten vriendelijk en sta ze niet uit te lachen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 01 juli 2016 om 14:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mersie