Klacht: Vreselijke communicatie

op 11 juni 2021 over Parnassia Bavo Groep in de categorie Zorginstellingen

Ik had al eerder een klacht ingediend over de lange wachttijden voor een intake. Na 8 maanden had ik een intake, daarna duurde het nog 4 maanden voordat ik vervolgens een vervolgafspraak en onderzoek kreeg. Ik kreeg maanden onderzoek bij een externe kliniek naar Autisme en ADHD. Ten eerste gingen mijn hulpvragen hier totaal niet over, maar omdat ik na één survey ingevuld te hebben niet in een hokje paste moest ik maar binnenstebuiten gekeerd worden. Ik dacht nou het wordt in elk geval grondig gedaan. Maar zoals verwacht is er geen sprake van Autisme of ADHD. OKé, en nu? Ik krijg te horen dat de enige mogelijke behandeling voor mijn klachten over emotieregulatie nu een groepstraining is, en dat voor individuele therapie ik nog EEN JAAR zou moeten wachten. Na ANDERHALF jaar wachten en nutteloze onderzoeken, moet ik nog een jaar wachten op behandeling? Als mij dit meteen was verteld had ik dit traject allang verlaten. Nu moet ik straks mijn eigen risico betalen voor onderzoeken waar ik niks aan heb gehad, en voor hulp die nooit komt en waar totaal niet over gecommuniceerd wordt. Hoe kun je iemand niet vertellen dat je nog een extra jaar op echte therapie moet wachten? Ik vind het belachelijk dat ik alsnog moet gaan dokken voor deze schandalige behandeling, want anders kan ik het niet omschrijven.

Als ze mensen eerlijk voorlichten en niet jarenlang in limbo laten hangen en wel geld innen.

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parnassia Bavo Groep

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Parnassia Bavo Groep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Suneiram123