Klacht: Panel van Philips tv gaat binnen 11 maanden na vervanging kapot en wordt niet kostenloos vervangen

op 27 juni 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Augustus 2016 is het panel van mijn Philips tv vervangen. De kosten van de reparatie €544,- minus de coulance (Prijsopgave opdrachtnummer N016-15966134-0 / BR15966134) obv de levensduur heb ik betaald. 11 maanden later is het panel kapot gegaan en moet ik de kosten van de reparatie opnieuw betalen (Prijsopgave opdrachtnummer N016-5706-0 / BR21608443). Dit is voor mij onacceptabel.

Gewenste Oplossing:

Als het panel kostenloos vervangen wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door uffelman