Mijn Klacht:
Ik heb een klacht over de manier waarop Dragonfly mijn pakketten aflevert. Bij mijn laatste levering werd mijn pakket een dag eerder bij de voordeur neergezet, in het zicht en zonder dat ik thuis was. Er werd geen briefje in de bus gedaan om te laten weten dat het pakket was afgeleverd. Dit is niet veilig. Bovendien heb ik geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice, maar de wachttijd was ‘minder dan 40 minuten’, wat zeer frustrerend was. Ik vind dat Dragonfly niet de beloftes nakomt die op hun website staan, zoals het veilig afgeven van pakketten wanneer de ontvanger niet thuis is.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek Dragonfly om pakketten uit het zicht te plaatsen en altijd een briefje in de bus te doen, zoals andere bezorgdiensten, zoals Post.nl en DHL, ook doen.

