Klacht: Pakketnummer onleesbaar geschreven

op 02 augustus 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zie hierboven. Ten eerste werd het pakket niet gewoon onder afdak neergelegd,wat andere leveranciers altijd doen. Ten tweede was he pakketnummer onleesbaar geschreven, zodat ik naar het ophaalpunt moest waar het pakket nog niet was ,dus moet ik weer terug.
Dit lijkt nergens op.

Gewenste Oplossing:

Als het nu onmiddellijk gebracht wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 02 augustus 2016 om 13:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door nlsande3