Klacht: Pakketje weg, slechte service

op 29 september 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 15 september is er met ups pickupoint een pakket naar mij verzonden met de stof om dekens voor onze aankomende zoon te maken. Het enige wat de verzender meekreeg was een klein stickertje met traceer code. Gelukkig kon ik hem daarmee volgen online. Dat ging goed tot 19 september vanaf toen bleef de status locatie “nederland” ik heb die vrijdag gebeld met de klantenservice om te vragen waar mijn pakketje bleef. Deze was erg vriendelijk en antwoorde dat er iets met het label was en dat er een onderzoek word gestart en ik maandags hierover teruggebeld zou worden. Zoals ik al vermoedde ben ik natuurlijk niet teruggebeld op maandag. Dus heb ik zelf nog een mail verzonden met alle traceergegevens erin in de hoop dat dat misschien wel sneller opgepakt ging worden. Ook hier geen reactie op! dus heb ik dinsdag einde dag maar weer gebeld met het hele verhaal. En kreeg toen toch wel een zeer onvriendelijk persoon aan de telefoon die me vertelde dat ik niks kon want ik was de ontvanger! :O nu breekt mijn klomp.. dan had dit toch die vrijdag ervoor al gemeld kunnen worden? Maargoed het toeval wil dat de verzender een exact zelfde telefoongesprek gehad heeft op vrijdag en ook zij niks meer had gehoord. Dinsdag heeft ze nogmaals gebeld en nu ineens zou ze een formulier krijgen voor starten van onderzoek. Vandaag nogmaals contact met haar gehad, ze heeft nog niks ontvangen WEER gebeld en nu was het ineens ja die krijgt u nog het is druk hier. Dat kan wel mooi wezen dat jullie het druk hebben maar dit is mijn eerste en tevens gelijk LAATSTE! ervaring met UPS. Verschrikkelijk dit. ik heb in al die tijd met kiala 160 pakketjes verzonden en er gelijk aantal ontvangen en NOOIT problemen. nu gelijk bam pakket zoek. Wat zal mijn baby het koud hebben in december! šŸ™

Als mijn pakket eindelijk eens geleverd word binnen afzienbare tijd! voor het traceernummer kunnen ze contact opnemen met mijn verstrekte informatie

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 02 oktober 2017 om 07:20 geantwoord

Goedemorgen,

Onze excuses voor deze vervelende situatie. Het is inderdaad correct dat de verzender een onderzoek naar een zending moet openen. Dit vanwege het feit dat wij contractueel zijn verbonden aan de verzender en alleen zij hierdoor een claim kunnen indienen.

Ik heb onze onderzoeks afdeling gevraagd om de verzender vandaag te contacteren om het onderzoek te openen.

Nogmaals onze excuses voor de vertraging.

UPS Social Media Team

Heeft op 02 oktober 2017 om 07:26 geantwoord

Helaas zie ik dat je mijn voorgangers wel een betere oplossing hebt geboden. Dat onderzoek had al ruim een week geleden gestart kunnen worden. Ook de verzender heeft hier alles aan gedaan. Jullie kunnen met de gegevens die ik heb gegeven en die de verzender heeft gegeven allang een onderzoek starten en ik ga er ook vanuit dat ik dus deze week nog het pakket mag kunnen afhalen bij het punt. Anders wil ik toch een schadevergoeding voor hetgeen wat in het pakket zat zodat ik elders nieuwe kan kopen!

Alle klachten die gemeld zijn door AshleyLops