Klacht: Pakketje open en zwaar beschadigd.

op 27 juni 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eigenlijk de zoveelste keer al dus tijd voor wat klachten. Eerst geen pakket ontvangen met de melding dat we niet thuis waren, we waren wel degelijk thuis. Pakketje werd ook niet opnieuw aangeboden en konden we dus mooi zelf op gaan halen. Toen diverse malen de verpakking zwaar beschadigd. Gelukkig had de inhoud het overleefd. Alleen nu dus niet. Tshirt besteld en wederom verpakking beschadigd. Werd zo overhandigd dat je dit niet zag en weg was hij. De verpakking dus open en ook de binnen verpakking waar het shirt in zit. Daarbij zat alles onder een zwarte poeder en dus ook het tshirt! Zie foto’s!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als er een keer normaal met de pakketjes wordt omgegaan! Ik weet wel dat bij keuze postnl voortaan de eerste keus zal zijn.

Pak in godsnaam de afdeling en bezorger eens aan. Ik hoor er meer mensen over in onze buurt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 10 augustus 2017 om 15:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Brainonline