Klacht: Pakketje nog steeds niet bezorgd

Gerrit92 op 23 augustus 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
🔄 In behandeling
Bedrijf DPD
Status In behandeling
Datum 23 augustus 2017

Een klant heeft op 12 augustus een bestelling geplaatst via Brekz.nl, met de verwachting dat deze binnen twee werkdagen zou worden geleverd. Op 23 augustus is het pakket nog steeds niet bezorgd, en de klant ontvangt een melding dat het adres niet bestaat, wat verwarring oproept. Ondanks dagelijkse telefoontjes naar de klantenservice, blijft de levering uit, wat leidt tot frustratie en ongemak voor de klant.

Mijn Klacht:

Beste,

12 augustus heb ik een bestelling geplaatst via Brekz.nl. Daar staat netjes aangegeven dat mijn pakketje binnen twee werkdagen wordt afgeleverd. Het is inmiddels 23 augustus en nog steeds heb ik mijn pakketje niet binnen.. uit het niets krijg ik ineens een melding dat mijn adres niet bestaat. Dit is toch vrij gek aangezien ik hier al een tijdje woon. Elke dag weer bel ik en wordt er aangegeven dat de volgende dag er bezorgd gaat worden. Echter nog steeds niks ontvangen. Ik word er een beetje moedeloos van, ik heb geen zin om steeds achter mijn bestelling aan te zitten en te kijken waar het blijft. Tevens dien ik nu ook nog ergens anders mijn spullen te halen omdat mijn huidige pakket maar niet binnenkomt. Dat is toch te gek voor woorden..

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als mijn pakketje snel op de deurmat neerploft. Tevens lijkt het me redelijk om de aankoopprijs te crediteren... ik moet immers al zo lang wachten...

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van DPD

8 jaren geleden - Goedemorgen, Bedankt voor uw melding. Wat ontzettend jammer om te lezen dat uw pakket nog niet geleverd is. Dit is uiteraard niet de service die u mag verwachten van ons. Ik ben er even ingedoken en helaas kan ik het pakket niet terug vinden op uw adres gegevens, zou u het pakket nummer nog willen toesturen? Dan kan ik dit nog even nakijken. Alvast bedankt! Mvg, Stephanie

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Dank voor je bericht. Een pakket nummer is denk ik niet meer nodig. Pakketje is inmiddels (eindelijk) bezorgd! Groet, Sven

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM