Klacht: Pakket wordt niet geleverd

op 19 juni 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik krijg mijn pakket maar niet, ik heb pas nadat het pakketje voor de eerste keer besteld was een melding gekregen dat het pakket werd bezorgd. Verder zou er al drie keer een bezorger langs moeten zijn geweest, hij is niet bij ons aan de deur geweest. En nu had ik het zo ingesteld dat het pakketje morgen afgeleverd wordt en dan bij de buren Neergezet kan worden. Log ik toevallig in op de website zie ik dat ze vandaag zijn geweest en dat ondanks dat er de hele dag iemand thuis was ik weer mijn pakketje niet in ontvangst heb kunnen nemen omdat ze niet hebben aangebeld ( ik heb op de site er zelfs nog bijgezet op welke bel ze moesten drukken ondanks dat dat er heel duidelijk op staat) verder heb ik ook nog met de klanten service gebeld die niet luisterde me niet liet uitpraten en verder niks kon doen behalve het pakketje opnieuw laten versturen wat dus ook weer mis is gegaan.

Als ik mijn pakketje eindelijk heb, en ik daar niet achteraan hoef en ze gewoon bij het juiste adres komen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 20 juni 2017 om 10:49 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Isisj