Klacht: Pakket word niet bezorgd

op 12 december 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Via mijn track & trace code zie ik dat mijn pakket al meerdere malen overal is heengezonden behalve naar het adres waar het hoort te arriveren namelijk mijn thuisadres. Ik ben nu letterlijk al 5 maanden aant wachten op een pakketje vanuit Frankrijk. Eerst 2 maanden geen actie ondernomen omdat ik dacht dat het wel goed zou komen. Vervolgens het bedrijf waar ik online heb besteld gecontacteerd en ze hebben me een nieuw artikel opgestuurd. Nu weer hetzelfde verhaal. De ene keer staat er pakket kan niet worden afgeleverd omdat afleveradres niet compleet is, de andere keer u pakket foutief gesorteerd, vervolgens uw pakket kon niet worden geleverd en is terug gestuurd naar de verzender en dan 2 dagen later weer er is iets gebeurt met een pakket , gelieve contact op te nemen met de klantenservice. Wat is dit voor een show? Ook bij de telefonische klantenservice word ik van het kastje naar de muur gestuurd.

Ik wil gewoon Mn pakket ontvangen

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 13 december 2017 om 10:32 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Jpschoonbrood