Klacht: Pakket word niet bezorgd

Jpschoonbrood op 12 december 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 13 december 2017
Reactie van het bedrijf:

Beste Jean-Philippe, Bedankt voor je bericht. Wat ontzettend jammer om dit te moeten lezen. Dit is uiteraard niet de service die je van ons mag verwachten! Onze oprechte excuses hiervoor. Ik ben er even ingedoken, en zie dat je pakket...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 12 december 2017

Een klant heeft herhaaldelijk problemen ondervonden met de bezorging van een pakket dat al vijf maanden onderweg is vanuit Frankrijk. Ondanks meerdere pogingen om het pakket te laten bezorgen, ontvangt de klant tegenstrijdige berichten over de status van de zending, waaronder foutieve sortering en onvolledige adresinformatie. Uiteindelijk heeft de klant contact opgenomen met de verkoper, die een nieuw artikel heeft opgestuurd, maar ook dit pakket ondervindt dezelfde bezorgproblemen.

Mijn Klacht:

Via mijn track & trace code zie ik dat mijn pakket al meerdere malen overal is heengezonden behalve naar het adres waar het hoort te arriveren namelijk mijn thuisadres. Ik ben nu letterlijk al 5 maanden aant wachten op een pakketje vanuit Frankrijk. Eerst 2 maanden geen actie ondernomen omdat ik dacht dat het wel goed zou komen. Vervolgens het bedrijf waar ik online heb besteld gecontacteerd en ze hebben me een nieuw artikel opgestuurd. Nu weer hetzelfde verhaal. De ene keer staat er pakket kan niet worden afgeleverd omdat afleveradres niet compleet is, de andere keer u pakket foutief gesorteerd, vervolgens uw pakket kon niet worden geleverd en is terug gestuurd naar de verzender en dan 2 dagen later weer er is iets gebeurt met een pakket , gelieve contact op te nemen met de klantenservice. Wat is dit voor een show? Ook bij de telefonische klantenservice word ik van het kastje naar de muur gestuurd.

Gewenste Oplossing:

Ik wil gewoon Mn pakket ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 13 december 2017 om 10:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM