Klacht: pakket werd niet bezorgd

op 28 september 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

op 9 september j.l. heb ik een pakket uit Polen besteld. Vanaf 20 tot 28 september heb ik dagelijks de verzendstatus gecontroleerd en deze was steeds blijven staan op de verificatie van afmetingen en gewicht. Vanochtend toen ik weer heb ingelogd bleek dat de verzending terug werd verstuurd naar de afzender. De klantenservice informeerde mij dat het in plaats van nr 24 werd het bezorgd op de nummer 25 en daar werd het geweigerd.
Ik had graag dat de statusupdate werd bijgehouden zodat ik mijn pakket kon volgen.
Daarnaast had ik ook graag dat men mij contacteerde wanneer er problemen waren men met mij pakket.
Immers bij het verzending wordt om het telefoonnummer en het email adres gevraagd. Nu bleek dat mijn pakket niet meer bij mij terechtkomt en als ik deze wil ontvangen moet ik opnieuw de verzenkosten betalen. Dit vind ik niet acceptabel, omdat men m.i. geen correcte service heeft geleverd.

graag opnieuw kosteloos verzenden

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

1 maand geleden - Goedemiddag, Onze excuses voor de vervelende ervaring, echter het door u opgegeven zendings nummer is geen UPS zendings nummer. Kunt u het correct zendings nummer doorgeven zodat wij kunnen nagaan wat er is gebeurd. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht Liliana Czarnota

1 maand geleden - Goedemiddag, de juiste pakketnummer is: 1ZEW75566898321883 M.V.G. L. Czarnota

UPS

Heeft op 28 september 2017 om 14:57 geantwoord

Goedemiddag,

Wij hebben deze zending even voor u gechecked. De verzender heeft 25 aangegeven als huisnummer op het verzendlabel en om deze reden is het pakket dan ook op nummer 25 aangeboden.

Daar het pakket op nummer 25 werd geweigerd is het retour gestuurd naar de verzender.

Wij adviseren u dan ook om contact op te nemen met de verzender zodat zij het pakket opnieuw kunnen versturen met het juiste adres op het label.

Wij willen u onze excuses aanbieden voor deze vervelende situatie, echter het pakket is op het juiste adres aangeboden, namelijk het adres op het label.

UPS Social Media Team

Heeft op 28 september 2017 om 17:31 geantwoord

Bedankt voor heeft uitzoeken. Helaas ben daardoor net geholpen. Zoals eerder vermeld werd de status update van mijn pakket tussen 20 sept en gisteren bevroren, waardoor ik niet op de hoogte gehouden kon worden, daarnaast verwijt ik u medewerker dat men geen kontact met mij had opgenomen bij het constateren van het probleem met levering. Ik hoop dat u mijn pakket bij mij wilt bezorgen zónder dat ik de kosten opnieuw moet betalen.

Alle klachten die gemeld zijn door Liliana Czarnota