Klacht: Pakket weg

op 15 oktober 2015 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 6 oktober is een pakket bij mij afgeleverd, echter is dit pakket buiten langs de grijze container geplaatst. De koerier stuurde een sms bericht dat hij het daar had neergelegd! Bij thuiskomst geen pakketje. Mail gestuurd naar DPD en al 3 keer contact gehad met de klantenservice. Chauffeur zou langs komen. U raad het al, geen chauffeur gezien. Net weer de klantenservice aan de lijn gehad, deze zijn zo klantvriendelijk dat de lijn verbroken wordt…..Het enige wat de man mij kan vertellen is dat hij niets in zijn systeem ziet betreffende mijn eerdere contact. Rare gang van zaken, ik heb 13 euro betaald voor de bezorging en dit is dan hoe DPD omgaat met de pakketjes?

Ik wil graag mijn trui die ik besteld en betaald heb!!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van DPD

1 jaar geleden - Beste WLief, Goed dat je hier een melding van maakt. Dit is natuurlijk niet onze normale gang van zaken. We zullen dit bespreken met de chauffeur in kwestie. HIerop zal ik je natuurlijk een terugkoppeling geven. Met vriendelijke groet, Charlotte

Reactie van de melder van de klacht WLief

1 jaar geleden - Wat zijn jullie een asociaal, schandalig bedrijf!! Nu heb ik dus 2 keer telefonisch contact gezocht, volgens jullie zou er getekend zijn voor het pakket. Dit kan niet want de koerier heeft zelf een sms verstuurd met de mededeling dat hij het pakketje naast de container heeft gelegd!! Als ik dit verhaal aan jullie 'klantenservice' vertel zijn ze zo vriendelijk om de verbinding te verbreken.

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 01 juni 2016 om 15:17 geantwoord

Beste Wendy,

Ik vind het ontzettend vervelend dat bovenstaande ervaring met ons hebt gehad. Mijn excuses hiervoor. Het is absoluut niet de bedoeling dat een chauffeur het pakket op deze manier bij je achterlaat en je dan ook nog een sms stuurt met de gegevens.
Natuurlijk hoop ik dat je nooit meer eenzelfde ervaring hebt en dat je pakketten goed bij je bezorgd worden. Anders wil ik je adviseren om de volgende keer via facebook (dpdpakketservice.nl) of twitter (@dpdnl) ons te benaderen dan kunnen we gelijk de chauffeur aanspreken op zijn gedrag.

Bij deze sluit ik deze melding omdat ik op moment niets voor je kan betekenen.

Groeten Kari

Alle klachten die gemeld zijn door WLief
x