Klacht: Pakket via Post.nl overgegeven aan DPD. Nog niet ontvangen in Frankrijk

op 11 juli 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

4 juli een pakket track en trace aangetekend via post verstuurd naar Frankrijk. Nu 11 juli nog steeds niet op de plek van bestemming. DPD gebeld en gezegd, dat dit bij post.nl moet melden. Zij zeggen dit buiten NL aan DPD te hebben overgedragen. Pakket aangemeld via systeem. Ook parcelnummer. Echter pakket is nog niet ontvangen bij DPD. Nog steeds niet in transit

Gewenste Oplossing:

Als ik weet waar het pakket is.ten eerste en dat het afgeleverd wordt op de plaats van bestemming.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 14 augustus 2017 om 14:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo,

Allereerst, onze oprechte excuses voor het niet tijdig beantwoorden van je bericht.
Dit is uiteraard niet de service die je van ons mag verwachten!

Is het pakket inmiddels geleverd?
Anders kijk ik graag nog even met je mee en ontvang ik graag het 14 cijferig DPD pakketnummer.

Alvast bedankt!

Mvg,
Stephanie

Heeft op 14 augustus 2017 om 14:37 geantwoord

2 maanden later een reactie krijgen is vrij laat. Ondertussen is het pakket weer teruggestuurd naar ons en is de zaak ( soort van ) opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door Stylefair International bv