Klacht: Pakket verloren

Vdp1984 op 06 september 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Besteld bij Yoox.com. Ik heb traceercode, 1Z95152V6812422372. Normaal werd pakket maandag geleverd er stond ook in voertuig om te leveren. Geen levering ontvangen… dinsdag gebeld naar ups, het pakket ging volgens hen die dag komen. Geen levering ontvangen. Woensdag opnieuw contact opgenomen met ups, zij konden mij echter niet verder helpen. Daarvoor moest Yoox contact opnemen met hen. Alhoewel ik doos zeer goed kan beschrijven aangezien ik veel bestel bij Yoox. Deze worden verstuurd in ecobox bruin. Graag wil ik een oplossing, hoe kan een pakket weg zijn als het maandag in voertuig zat?

Gewenste Oplossing:

Pakket traceren. Zoekopdracht starten.

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 06 september 2017 om 09:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende ervaring, echter uw pakket is sinds 4 September niet meer gescand en wij zullen een onderzoek voor de zending moeten openen. Wij adviseren u dan ook om contact op te nemen met de verzender daar wij contractueel aan hen zijn verbonden.

Om die reden zijn zij degene die het onderzoek en een eventuele claim bij ons moeten openen.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Vdp1984

Heeft op 06 september 2017 om 10:48 geantwoord

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Ik heb contact opgenomen met Yoox, wat enkel via email kan. Maar mijn vraag is hoe het kan dat een pakje in voertuig uit is voor levering en dan verloren gaat? Ik heb al meerder malen problemen gehad, soms vinden ze mijn huisnummer niet (36b) of wordt pak verkeerd geleverd maar dat hebben jullie allemaal opgelost. Is het pakje uit geweest voor levering of niet?

Bericht van

6 jaren geleden - Goedemorgen, Om deze vrag correct te kunnen beantwoorden is het onderzoek nodig. Vandaar ons advies aan u om Yoox te benaderen zodat zij contact met ons kunnen opnemen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Ik heb Yoox gecontacteerd maar dit is het antwoord Hi Vanessa, Thank you for contacting yoox.com. Please note that standard deliveries can take up to 4-6 working days from the date of shipping. From our system, We can confirm your parcel has arrived to Brussels, Belgium and is due for delivery to you today 6/9/17 Unfortunately it is not possible to provide the exact time of delivery as the timing depends on the procedures at UPS. However, you can contact the courier stated in the Shipping Confirmation email directly to agree a delivery date. Please do not hesitate to contact us if you need further assistance. Thank you, Lily yoox.com Ze gaan er dus vanuit dat ik vandaag pakket ontvang wat niet zo is. Wat kan ik verder doen?

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Bijkomende email van Yoox die mij verplicht een week te wachten Yoox Logo Hi Vanessa, Please be aware we are unable to start an investigation into your parcel until it has passed the standard delivery dates, Because The parcel is still in the delivery time period. We have also tracked the parcels most recent destination. If for any reason you do not receive your parcel once the standard delivery periodhas passed, please reply to this message and we will open up an investigation straight away Thank you, Lily

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Hi Vanessa, As per our previous email, unfortunately we are unable to liaise directly with UPS on behalf of customers. As we are only able to access the parcel tracking information from UPS.com via the tracking number, we kindly invite you to confirm directly with UPS if the expected delivery date differs from what is visible online. Ik word dus van Yoox naar ups gestuurd en omgekeerd... maar een oplossing blijft uit

Bericht van

6 jaren geleden - Goedemorgen, Helaas hebben wij geen inzicht in de interne procedures van Yoox, echter dit pakket had op 4 of 5 September geleverd moeten worden. Daarnaast is het pakket op 31 Augustus vanuit Italie verstuurd en lijkt mij de week dus verstreken. Ons advies is om contact op te nemen met Yoox hierover. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Hi Vanessa, Thank you for contacting yoox.com. We have opened an investigation with UPS for your order 3008YAF821709B. Please note that UPS investigations usually take at least 8 working days; will contact you again as soon as we have any further information. Please do not hesitate to contact us if you need further assistance. Thank you, Gisteren stond hier chauffeur voor deur met papier dat ik moest tekenen. Blijkbaar heeft zijn collega pakket niet gescand waar hij het heeft achtergelaten. Pakket is dus verkeerd geleverd.

Alle klachten die gemeld zijn door