Klacht: Pakket op een ander UPS access point bezorgd dan afgesproken

op 04 oktober 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Via H&M heb ik een pakket besteld en deze laten bezorgen op een UPS access point. Ik heb aangegeven bij welk punt ik wil dat dit pakket bezorgd wordt (PAWN winkelcentrum Woensel in Eindhoven) en zie dit ook terug op mijn bevestiging van H&M. Nu krijg ik een mail van UPS dat mijn pakket op een totaal ander punt is afgeleverd (VERWEIJ ELEKTROHULPDIENST in Eindhoven). Hoe gaat dit opgelost worden? Want de openingstijden van dit andere punt zorgen ervoor dat ik mijn pakket niet kan ophalen wanneer mij dit uitkomt, daarnaast is dit ook gewoon veel verder.

Ik ben tevreden als mijn pakket zsm naar het juiste punt wordt gebracht.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 05 oktober 2017 om 08:40 geantwoord

Goedemorgen,

Het door u opgegeven zendings nummer is onderweg naar en wordt vandaag geleverd bij :

Ship To (UPS Access Point):
PAWNNL
PAWNNL
WINKELCENTRUM WOENSEL 81
EINDHOVEN 5625AD
NETHERLANDS

Ik vermoed dat de mail die u heeft ontvangen over een andere zending gaat, daar voor deze zending tot op heden geen wijzigingen zijn gemaakt.

UPS Social Media Team.

Reactie van de melder van de klacht Stephanie Snoek

1 maand geleden - Ik heb niet anders besteld en als afzender staat er echt H&M bij de afhaalbevestiging die ik heb ontvangen. Daarnaast zie ik in mijn H&M account ook dat het pakket al geleverd zou moeten zijn bij afhaalpunt PAWN. Moet ik nu wel of niet naar het afhaalpunt waar ik de e-mail over heb ontvangen, aangezien u zegt dat het blijkbaar over een andere zending gaat (die ik niet heb besteld)? En krijg ik een nieuwe afhaalmail als het pakket wél bij afhaalpunt PAWN ligt?

Heeft op 05 oktober 2017 om 17:07 geantwoord

Ik krijg geen antwoord op mijn vraag en heb geen bevestiging ontvangen dat de zending vandaag wel op het juiste punt is geleverd.

Alle klachten die gemeld zijn door Stephanie Snoek