Klacht: Pakket nooit ontvangen

Via internet heb ik iets besteld wat via dpd bezorgd zou worden. Dit is nooit bezorgd bij mij. Contact gehad met dpd en die zeggen dat het bezorgd is en dat ik maar contact op moest nemen met het bedrijf van het artikel. Dit gedaan en die zouden een tracer plaatsen. Is nu 2 weken geleden en heb nog steeds niks gehoord. Dpd zou niet meer mogen bezorgen.

Ik zou graag het bestelde artikel alsnog willen hebben

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 23 augustus 2017 om 11:23 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor u bericht.
Wat ontzettend jammer om dit te moeten lezen.
Het vervelende in deze, is dat wij een overeenkomst hebben met de verzender, en zij op hun beurt, met u.
Dit houdt in dat alle correspondentie m.b.t. het onderzoek via onze klant, de verzender verloopt en is het aan onze klant dit weer op te nemen met u.
Wij begrijpen dat dit voor u erg omslachtig is, echter is dit helaas wel de procedure die wij moeten opvolgen.
Mochten wij het pakket kwijt moeten melden, dan kunnen wij u ook geen nalevering toesturen, daar wij alleen de vervoerder zijn van je pakket.

Wij hopen u in de toekomst, beter van dienst te kunnen zijn.

Mvg,
Stephanie

Alle klachten die gemeld zijn door Schandalig hoe dpd met zijn klanten omgaat