Klacht: Pakket niet thuis geleverd en ook niet bij afhaalpunt, maar wordt retour verzonden

Arrindell op 14 februari 2018 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
βœ… Klacht opgelost op 15 februari 2018
Reactie van het bedrijf:

Hallo Ardley, Bedankt voor je bericht. Vervelend te moeten horen dat het zo heeft moeten lopen en je de pakketten nog steeds niet hebt ontvangen. Ik heb even aan de hand van de pakketnummers de tracking erbij gezocht en zie...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 14 februari 2018

Een klant van DPD heeft herhaaldelijk problemen ervaren met de levering van zijn pakket. Na meerdere mislukte afleverpogingen en afspraken die niet zijn nagekomen, wordt het pakket nu retour gestuurd naar de verzender. De klant heeft meerdere keren contact opgenomen met de klantenservice en vraagt om vergoeding van de kosten en de ontvangst van zijn pakketten.

Mijn Klacht:

Mijn pakket is een keer thuisgestuurd en dan nooit meer en wordt hij n nu teruggestuurd naar de verzender. De eerste keer was ik niet thuis, de tweede keer reed de chauffeur gewoon langs en stopte hij niet. Ik heb dezelfde dag gebeld en doorgegeven en er was een afspraak ingepland voor de volgende dag. Dat was niet gebeurd, stond volgens de medewerker niet in de planning door een of andere “storing”. Heb dan weer een afspraak gemaakt om het bij een afhaalpunt achter te laten, laakshop, en dat was ook niet gebeurd!! Nu wordt het pakket terug gestuurd naar de verzender!! Ik heb nu al 4 keer gebeld, de kosten wil ik vergoed krijgen en ik wil mijn pakketten ontvangen. Pakketten want ik moet nog 2 pakketten ontvangen van jullie. De tweede was zogenaamd gisteren, 13-02-2018, om 22.09 gekomen, maar ik was niet thuis.. Ik zag hem net verschijnen op scherm. Ben momenteel niet thuis dus weet niet of dat uberhaubt waar is dat jullie zo laat bij iemand langs zou gaan. De parcel nummer van die is: 0511 8920 0246 40 5. Ik snap niet wat jullie doen maar dit is GEEN KLANTENSERVICE!!

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakket heb en mijn kosten van de telefoon vergoed krijg!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 15 februari 2018 om 14:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk β€” niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM