Klacht: Pakket niet thuis geleverd en ook niet bij afhaalpunt, maar wordt retour verzonden

op 14 februari 2018 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket is een keer thuisgestuurd en dan nooit meer en wordt hij n nu teruggestuurd naar de verzender. De eerste keer was ik niet thuis, de tweede keer reed de chauffeur gewoon langs en stopte hij niet. Ik heb dezelfde dag gebeld en doorgegeven en er was een afspraak ingepland voor de volgende dag. Dat was niet gebeurd, stond volgens de medewerker niet in de planning door een of andere “storing”. Heb dan weer een afspraak gemaakt om het bij een afhaalpunt achter te laten, laakshop, en dat was ook niet gebeurd!! Nu wordt het pakket terug gestuurd naar de verzender!! Ik heb nu al 4 keer gebeld, de kosten wil ik vergoed krijgen en ik wil mijn pakketten ontvangen. Pakketten want ik moet nog 2 pakketten ontvangen van jullie. De tweede was zogenaamd gisteren, 13-02-2018, om 22.09 gekomen, maar ik was niet thuis.. Ik zag hem net verschijnen op scherm. Ben momenteel niet thuis dus weet niet of dat uberhaubt waar is dat jullie zo laat bij iemand langs zou gaan. De parcel nummer van die is: 0511 8920 0246 40 5. Ik snap niet wat jullie doen maar dit is GEEN KLANTENSERVICE!!

Als ik mijn pakket heb en mijn kosten van de telefoon vergoed krijg!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 15 februari 2018 om 14:37 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Arrindell