Klacht: Pakket niet ontvangen ondanks bezorgmelding

klagerad060f46 op 10 oktober 2026 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

PostNL klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ PostNL has been notified of this complaint
⏳ Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 10 oktober 2026

Een klant van PostNL meldt dat een besteld pakket volgens de bezorgmelding in de brievenbus is afgeleverd, maar dit blijkt niet het geval te zijn. De klant is gefrustreerd omdat het pakket waardevolle spullen bevat en heeft contact opgenomen met PostNL, maar heeft geen bevredigende oplossing ontvangen.

Mijn Klacht:

Ik heb een pakket besteld dat volgens de bezorger in mijn brievenbus is bezorgd. Toen ik echter ging kijken, was er geen pakket te vinden. Dit is zeer frustrerend omdat het pakket waardevolle spullen bevat. Ik heb contact opgenomen met PostNL, maar heb geen bevredigende oplossing ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag dat mijn pakket alsnog wordt bezorgd of dat ik een vervangend pakket ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht klagerad060f46

2 weken geleden - Nogmaals in mijn pakket zit er waardevolle spullen, ik wil mijn pakket ontvangen. Het moet niet zo zijn dat er mail wordt gestuurd dat het in de brievenbus is bezorgd terwijl dat niet zo is. Te veel klachten over de bezorgers. Als ik mijn pakket niet ontvangen ga ik hierover aangifte doen.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM