Klacht: Pakket niet geleverd bij Tango

op 01 mei 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag werd ons pakketje geleverd, maar omdat wij niet thuis waren zou deze na 17:00 uur afgeleverd worden bij een ophaalpunt bij Tango op de Paxlaan in Hoofddorp. Om 19:45 uur was het pakketje nog niet geleverd en konden wij weer huiswaarts keren. We zijn benieuwd wanneer ons pakket nu wel wordt geleverd. Vanaf a.s. donderdag zijn wij namelijk een week in het buitenland.

Gewenste Oplossing:

Als het pakketje morgen na 17:00 uur wel op te halen is bij Tango - Paxlaan, Hoofddorp.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 02 mei 2017 om 10:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Hartog,

Allereerst excuses voor het ontstane ongemak. Kunt u ons misschien het traceer nummer/trackingnummer van uw bestelling geven, dan kunnen wij u beter van dienst zijn.

Met het traceer nummer kunnen we zeer waarschijnlijk een goede oplossing bieden die we voor alle partijen acceptabel is.

Met vriendelijke groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door annelotte-hartog