Klacht: Pakket niet geleverd

op 27 december 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag zou mijn pakket worden geleverd tussen 9.30 en 10.30. Nog altijd niks ontvangen (15.14) Ik kreeg zojuist een melding dat de aflevering van het pakket niet succesvol was. Terwijl ik gewoon thuis was. Er is geen briefje in de brievenbus gedaan en ik krijg verder geen info. Gelieve dit spoedig op te lossen!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als mijn pakket zo spoedig mogelijk kan worden thuisbezorgt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 28 december 2017 om 10:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 28 december 2017 om 12:00 geantwoord

Bedankt voor de oplossing! Ik heb gister al contact gehad met DPD via nike.com zelf. Vandaag inderdaad het pakket binnengekregen. Goede service.

Alle klachten die gemeld zijn door Nienke Visser