Klacht: Pakket niet bij Parcelshop

op 20 februari 2018 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bericht ontvangen dat mijn pakket bij een parcelshop zou moeten zijn waar het niet is. Als ik de bestelling track, staat er dat mijn pakket op 16/02 is opgehaald. Dat is niet zo. Ik kan geen contact opnemen met DPD?

Gewenste Oplossing:

Als DPD contact met mij opneemt om dit op te lossen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 21 februari 2018 om 14:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 22 februari 2018 om 19:15 geantwoord

Ik heb nog niets vernomen?

Alle klachten die gemeld zijn door Nadineknight