Klacht: Pakket niet bezorgd & retour

daphnevdbilt op 03 oktober 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 27 oktober 2017
Reactie van het bedrijf:

Hallo Daphne, Bedankt voor je bericht. Allereerst, onze oprechte excuses voor het niet tijdig beantwoorden van je bericht. Dit is uiteraard niet de service die je van ons mag verwachten! Ik ben er even ingedoken en zie dat dit al...

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 3 oktober 2017

Een consument was de hele middag thuis, maar ontving een briefje van DPD dat hij niet thuis was. Na contact met DPD bleek het pakket naar een afleverpunt te zijn gestuurd, maar later werd het retour naar de webwinkel gestuurd. DPD kon geen verdere hulp bieden en verwees de consument naar de webwinkel voor een oplossing.

Mijn Klacht:

Hele middag thuis geweest, maar kreeg een briefje in de bus met dat ik niet thuis was. Bel is ontzettend hard, dus die heb ik niet gemist. Vervolgens zou het pakket zijn afgeleverd bij een afleverpunt in de buurt, nou vooruit. Maar vervolgens zie ik online dat het pakket retour is gestuurd!! Na een belletje met DPD zeggen ze helaas niks meer te kunnen doen want ja het pakket wordt vandaag retour geleverd bij de webwinkel dus ik moet maar contact met hen opnemen. Belachelijk!

Gewenste Oplossing:

Wanneer er gewoon aangebeld wordt om het pakket te leveren of in ieder geval niet zomaar retour gestuurd wordt. Ook had de dame van de klantenservice wellicht wat meer moeite kunnen doen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 27 oktober 2017 om 11:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM