Klacht: Pakket niet bezorgd & retour

op 03 oktober 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hele middag thuis geweest, maar kreeg een briefje in de bus met dat ik niet thuis was. Bel is ontzettend hard, dus die heb ik niet gemist. Vervolgens zou het pakket zijn afgeleverd bij een afleverpunt in de buurt, nou vooruit. Maar vervolgens zie ik online dat het pakket retour is gestuurd!! Na een belletje met DPD zeggen ze helaas niks meer te kunnen doen want ja het pakket wordt vandaag retour geleverd bij de webwinkel dus ik moet maar contact met hen opnemen. Belachelijk!

Gewenste Oplossing:

Wanneer er gewoon aangebeld wordt om het pakket te leveren of in ieder geval niet zomaar retour gestuurd wordt. Ook had de dame van de klantenservice wellicht wat meer moeite kunnen doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door daphnevdbilt