Mijn Klacht:
Ik heb twee brieven gestuurd naar PostNL met mijn klachten, maar heb tot op heden geen enkele reactie ontvangen. Dit vind ik zeer teleurstellend en onprofessioneel. Het lijkt alsof mijn klachten niet serieus worden genomen, wat mijn vertrouwen in de service van PostNL ernstig aantast.
Gewenste Oplossing:
Ik verwacht dat PostNL het fatsoen heeft om op mijn klachten te reageren.

