Klacht: Pakket niet bezorgd op het juiste adres

klageraf115f06 op 14 oktober 2026 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

PostNL klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ PostNL has been notified of this complaint
⏳ Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 14 oktober 2026

Een klant van PostNL heeft een probleem ervaren met de bezorging van een pakketje dat besteld was bij Chipmunk. Het pakketje werd niet op het juiste adres in Amstenrade afgeleverd, maar naar een servicepunt in Hoensbroek gestuurd, ondanks dat de klant thuis was. De klant verzoekt om in de toekomst zorg te dragen voor correcte bezorging op het juiste adres.

Mijn Klacht:

Ik heb een pakketje besteld bij Chipmunk uit Heerlen, maar in plaats van dat het op mijn adres in Amstenrade werd bezorgd, ontving ik een bericht dat het pakketje naar een servicepunt in Hoensbroek was gestuurd. Dit is onacceptabel, aangezien ik thuis was en zelfs een ringbel heb om te zien of er iemand aan de deur is. Bij het servicepunt konden ze mij ook niet verder helpen. Ik vind het belangrijk dat mijn pakketjes in het vervolg wel op het juiste adres worden bezorgd.

Gewenste Oplossing:

Ik verzoek dat PostNL ervoor zorgt dat toekomstige leveringen op mijn adres in Amstenrade worden bezorgd en niet naar een servicepunt worden gestuurd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht klageraf115f06

2 dagen geleden - ik hoop op een reactie van postnl

Reactie van de melder van de klacht klageraf115f06

2 dagen geleden - ?????

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM