Klacht: Pakket niet bezorgd ondanks meerdere pogingen

klager482fb822 op 05 oktober 2026 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

DPD klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
⏳ Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf DPD
Status Open
Datum 5 oktober 2026

Een klant heeft problemen ervaren met de bezorging van een pakket door DPD, dat ondanks drie pogingen niet is afgeleverd. Na contact met de klantenservice werd aangegeven dat het pakket stil ligt en dat de klant de verzender moet benaderen, terwijl de klant vermoedt dat het probleem bij DPD zelf ligt. Dit is de tweede keer dat de klant met een soortgelijk probleem te maken heeft, wat leidt tot twijfels over de werking van het systeem van DPD.

Mijn Klacht:

Ik heb een vervelende ervaring met DPD. Mijn pakket is niet bezorgd, ondanks drie bezorgpogingen. Na contact met de klantenservice kreeg ik te horen dat het pakket stil ligt en dat ik contact moet opnemen met de verzender, terwijl ik geloof dat het probleem in het systeem van DPD zit. De klantenservice vertelde me dat het pakket niet naar mijn privéadres kan worden gestuurd, terwijl DPD mijn adres wel heeft. Dit is nu de tweede keer dat ik met hetzelfde probleem te maken heb en ik vind dat dit niet mag gebeuren. Er lijkt iets mis te zijn met het systeem van DPD.

Gewenste Oplossing:

Ik verzoek DPD om mijn pakket alsnog bij mijn thuisadres te bezorgen. Mocht dat niet mogelijk zijn, dan vraag ik om het volledige aankoopbedrag terug te betalen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over DPD

Reactie van de melder van de klacht klager482fb822

2 weken geleden - Het wordt niet eens behandeld.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM