Klacht: Pakket niet bezorgd maar naar DPD afhaalpunt gebracht

op 15 december 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket zou 14-12-2017 tussen 14.02 & 15.02 afgeleverd worden ,dus thuis gebleven . Bezorger niet de moeite genomen om aan te bellen maar gelijk brief in bus dat ik het moest op halen bij afhaalpunt.aflever adres is 2e etage met lift neemt waarschijnlijk te veel tijd in beslag ,briefje invullen is sneller. Klacht gestuurd naar Berkel rodenrijs wordt gewoon niet op gereageerd.p.s.dit isniet de eerste keer dat dit op deze manier gebeurd.

Gewenste Oplossing:

Ben pas tevreden als het thuis wordt gebracht waar ik voor betaald heb en recht op heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 18 december 2017 om 10:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Gedupeerde 3x