Klacht: Pakket niet bezorgd.

op 12 september 2018 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Eergisteren een e-mail gekregen dat mijn pakket de volgende dag thuis zou worden bezorgd. Gisteren de hele dag gewacht. Om 15:45 maar eens op de link geklikt op de e-mail. Staat er dat het pakket bezorgd gaat worden bij een parcelshop in Utrecht. Dat is niet de afspraak en hier een uur rijden vandaan. Dus maar gebeld. Eerst lang moeten wachten. toen een dame aan de lijn gekregen die niet al te vriendelijk was. Ik had het gevoel dat ze de hele dag door alleen maar klachten krijgt. In ieder geval, nadat ze mij minutenlang weer in de wacht had gezet heeft zij mij verteld dat er niets aan te doen was, dat het fout was gegaan. Het pakket zou die dag niet meer worden bezorgd. Ik zou terug gebeld worden (dezelfde dag) wanneer het pakket wel zou worden bezorgd. Natuurlijk niet meer gebeld. Vandaag nog maar eens op de link geklikt. Nog steeds de melding dat het pakket bezorgd gaat worden in ergens in Utrecht bij een Doe het zelf zaak.

Gelijk maar weer gebeld. Bijna 30 (!) minuten in de wacht gestaan! Bij navraag vertelt de dame dat zij de enige is op de afdeling. Vandaar dat het zo lang duurt. Verteld mij ook dat er storingen zijn. Pakket wordt ook vandaag weer niet bezorgd. Ze weet ook niet wanneer. Ik krijg een e-mail een dag van tevoren zegt ze. Maart dat zou ook morgen of overmorgen kunnen zijn, kan ze niets van zeggen.

Belachelijk, zo bizar slechte bezorgservice heb ik nog nooit meegemaakt. Ik denk dat als ik nog weer eens webshop vind die via DPD bezorgd, dat ik die webshop dan maar oversla!

Ik zou het pakketje gisteren moeten hebben gekregen. Ik wil het uiterlijk vandaag hebben, anders zal ik de webshop contacten en aangeven dat ik de koop ontbind. Dan moeten ze zelf maar zien hoe ze het pakketje terugkrijgen van DPD. Dat zal niet makkelijk zijn, vrees ik.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 13 september 2018 om 20:18 geantwoord

Hallo Erik, jeetje wat heeft jouw pakket een lange rit er op zitten voordat hij bij jou bezorgd is. Dit is natuurlijk niet wat je kan en wil verwachten van DPD. Mijn excuses daar dan ook voor. Ik begrijp dat jij hier niets aan hebt, maar ik ga het bericht toch doorsturen, zodat er intern naar gekeken kan worden. Mijn excuses voor de gang van zaken. Groeten, Shirley

Alle klachten die gemeld zijn door DPDnooitmeer