Klacht: Pakket niet bezorgd

op 14 juli 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 5 juli zou er bij mij een pakket thuis worden bezorgd, ik was de hele dag thuis maar het pakket werd niet bezorgd. Toen kreeg ik via mijn telefoon een berichtje dat het pakket nu 6 juli gebracht zou worden, wederom was ik de hele dag thuis maar opnieuw werd het pakket niet bezorgd.
Toen ik op internet mijn pakketgegevens invulde om te zien waar het pakket gebleven was, stond er dat het pakket bezorgd werd bij een dpd depot.
Hier ben ik het natuurlijk niet mee eens. De dpd bezorgers hebben niet de moeite gedaan om het pakket bij mij thuis af te leveren, dat weet ik omdat ik beide dagen gewoon thuis was en er nooit een gemist briefje in mijn brievenbus heeft gelegen.
Ik heb niet voor niets verzendkosten betaald en ga er niet mee akkoord dat ik nu vele kilometers moet maken om het pakket nog zelf op te halen bij het dpd depot.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als mijn pakket alsnog bezorgd wordt voor 21 juli a.s.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 15 augustus 2017 om 11:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Klasinaa