Klacht: pakket niet afgeleverd op het juiste adres

op 31 augustus 2018 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben de hele dag thuis geweest om te wachten op een matras dat tussen 14 en 15. uur zou worden afgeleverd, bij mij thuis. het is nu 16.00 uur en het pakket is afgeleverd op een pick up point. geen belletje, apje of bericht.
Telefonisch zijn ze niet te bereiken, niet op hun nummer 0900 3734 663 en ook niet op een geheim nummer 020 480 29 00

ze geven niet thuis. echt een slecht bedrijf. dit gaat zo social media op.

Gewenste Oplossing:

slecht bedrijf, ga ik direct melden op social media.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 02 september 2018 om 19:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 03 september 2018 om 13:06 geantwoord

Ik ga geen matras ophalen bij een depot, ik kies dit omdat het afgeleverd word. Stuur het pakket maar terug naar de leverancier. Een kapotte verpakking accepteer ik niet.

Alle klachten die gemeld zijn door klumper