Klacht: Pakket niet aangekomen

coreclau22 op 27 oktober 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gemaild : Beste UPS / Kiala en Tabasksspeciaalzaak Geurten,

27 september j.l. heb ik een pakket verstuurd, maar deze is nooit aangekomen bij Tabasksspeciaalzaak Geurten.
Label zie bijlage.
Ontvanger wordt niet correct behandeld.
Kunt u het pakket zsm leveren of de de kosten die betaald zijn vergoeden als het pakket verdwenen is?

Bvd en met vr gr
JW Blokzijl

Gewenste Oplossing:

Als pakket aankomt en de ontvanger netjes beantwoord wordt bij een vraag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 27 oktober 2017 om 12:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Onze excuses voor de vervelende ervaring. Wij hebben uw klacht doorgezet naar het UPS Access Point team met referentie nummer 1-74017125077 . Zij zullen de status van uw zending gaan onderzoeken en u zal door hen gecontacteerd gaan worden hierover.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team.

Voor al uw UPS Access Point zendingen kunt u ook contact opnemen met onze Klantenservice via 020-5040500

Alle klachten die gemeld zijn door