Klacht: pakket ligt 3 weken op depot of is kwijt

op 01 augustus 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 12 juli heb ik mijn kapotte iPhone met DPD verstuurd naar Dr. Mobile. Na een dag of 4 de Track & Trace pagina gecheckt, want het duurde toch wel lang. Bleek dat hij is blijven hangen bij stap 2 (van 4). Inmiddels is de iPhone nu 3 weken dus ‘onderweg’. Hij zou een tussenstop maken bij het DPD- depot in Best (Noord-Brabant) en daarna door naar Nuth (limburg). Gebeld op 24 juli met Nuth, ik zei dat Limburg nou ook weer niet zo ver van Amsterdam was, Nuth zei: “nee met de trein is het 2 uurtjes”… Moest toch even met Best bellen. Maar Best was in lichte paniek want op het schermpje stond dat het niet duidelijk was. Als hij was blijven hangen in het depot zou ik een telefoontje krijgen. Deze heb ik nog steeds niet gekregen. Ondertussen ook heen en weer gemaild met Dr. Mobile, maar ik moet een kassabon tonen, die ik nooit gekregen heb, anders kunnen ze geen onderzoek doen. Heb mijn bankafschrift en bewijs van afgifte doorgestuurd, maar ze blijven beweren dat ze dan geen onderzoek kunnen doen naar waar mijn iPhone is gebleven. Ik zit te koken van woede door de problemen die het me inmiddels heeft opgeleverd en de slechte service waar niemand nog sorry heeft gezegd.

Als ik:
- te horen krijg waar mijn iPhone is gebleven;
- een eenzelfde nieuwe iPhone krijg ter compensatie;
- een nog te bepalen bedrag ontvang ter compensatie;
- alsnog excuses krijg of een cheescake

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sopa