Klacht: Pakket kwijt geraakt, uitgescholden en bedreigd door klantenservice

op 10 juli 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket zou vandaag geleverd worden. Vanmorgen gebeld. Kreeg te horen dat de bezorger mijn pakket wel had meegenomen, maar “vergeten” was te scannen. Mij werd verzekerd dat mijn pakket wel degelijk geleverd zou worden. Net weer gebeld. Nu wordt mij opeens verteld dat het pakket om “onbekende redenen” op het depot is blijven liggen en morgen geleverd wordt. Buiten een “excuses meneer” wordt mij verder niets verteld.

Bij telefonisch contact met de klantenservice werd ik uitgescholden en bedreigd door ene “Marieke”. Die vervolgens de opdracht heeft gegeven mijn pakket retour afzender te sturen!! ZONDER MIJN TOESTEMMING

MIJN PAKKET VANDAAG IN HUIS!! Desnoods haal ik het op

Reactie van de melder van de klacht Lesley01

3 maanden geleden - Pakket zou vandaag geleverd worden. Wederom hele dag zitten wachten. Wordt mij nu net doodleuk verteld dat de bezorger het pakket niet heeft afgeleverd omdat het retour afzender gaat!!! Daar heb ik NOOIT toestemming voor gegeven.

Reactie van de melder van de klacht Lesley01

2 maanden geleden - DPD heeft het pakket, volgens de tracking, "afgeleverd" en er is voor "getekend" door mij. DPD raakt dus niet alleen pakketten kwijt, maar pleegt schaamteloos fraude. Er is nooit een bezorger aan mijn deur geweest, en ik heb nergens voor getekend.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Lesley01