Klacht: Pakket kwijt

op 12 augustus 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ons pakket zou geleverd zijn op ons adres. Echter waren wij een aantal dagen op vakantie. Volgens dpd is het pakket afgeleverd. Maar er lag geen briefje in de bus toen we thuis kwamen en ik weet nu niet waar mijn pakket is gebleven. Bij de status kan ik niet zien op welk huisnummer mijn pakket is bezorgd. Ook bij het invullen van mijn postcode geeft de pagina aan dat mijn postcode niet overeenkomt met de ontvanger. Nu moet ik wachten tot na het weekend om dpd te kunnen bereiken via hun klantenservice.

Gewenste Oplossing:

Graag zou ik willen weten waar mijn pakket is gebleven waar ik voor betaald heb. Ik ben pas tevreden als mijn pakket bezorgd word op mijn adres!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Bloem1979