Klacht: pakket is nog niet aangekomen

op 17 oktober 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 1 oktober heb ik een pakketje besteld met 4 producten.
Donderdag 6 oktober heb ik contact opgenomen met bol.com, ze zeiden dat ze post nl gingen contacteren en mij iets laten weten, dit is dus niet gebeurd en heb bol.com dan maar zelf opnieuw gecontacteerd op zondag 9 oktober, ik kreeg opnieuw dezelfde uitleg.
Dit allemaal terwijl er stond dat het na 2 dagen geleverd zou zijn.

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn pakketje eindelijk eens aankomt, en een vergoeding wegens het zeer lange wachten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 17 oktober 2016 om 11:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Beste Anke Hedeman,

Onlangs heb ik je telefonisch gesproken en zijn we samen tot een oplossing gekomen.

Groet, Imro van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door Anke Hedeman