Klacht: pakket dringend nodig – zit vast in depot?!

op 09 juni 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Ik heb een bestelling geplaatst bij Brekz, die garanderen dat je de volgende werkdag uw pakket geleverd krijgt, via dpd.
Nu zit mijn pakket al twee dagen vast in depot wegens gebrek aan ruimte? (tracking nr 05217995657129)
Ik had er wel op gerekend dat we dit nog voor het weekend zouden ontvangen.
Nu sta ik nergens, weet niet eens wanneer we dit mogen verwachten?

Gewenste Oplossing:

levering vandaag

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 13 juni 2017 om 11:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door DELFINE